Karenim13 bu süreçte ilaç içmek istemiyorsanız en iyisi psikolog desteği. Kaygı bozukluğu demek kaygılar bizi yönetmeye çalışıyor demek. Bir çok kaygının yersiz olduğunu kendiniz de görebilirsiniz. Mesela gün içinde gelen kaygılarınızı yazın 1 hafta boyunca hangileri gerçekleşti bi bakın. Ben beni rahatsız eden şeylerin üstüne giderek bunların yersiz olduğunu görenlerdenim. Hamile olmadığım zamanlarda pek atak yaşamıyordum ancak hamilelikte zirveye ulaştı. Bedenen güçlü olmadığım için çok zorlamıyorum kendimi konfor alanımdan çok çıkmamaya çalışıyorum. Ama şöyle yapabilirsiniz. Dışarı çıkmak korku mu veriyor derin bi nefes alın ve evinizden çok uzağa gitmeden hemen dönebilecek alanlarda yürüyüşler yapın. Hepimiz biliyoruz ki atak sonucunda ölmüyoruz bayılmıyoruz. Bayılacak olursam da bayılayım en fazla ne olabilir al işte yattım uzandım hadi bayılt beni diyin. Sonucunda bayılmıyoruz 😊 evet geldin ama gideceksin biliyorum seni karşıladım şimdi beni rahat bırak diyin zamanla ataklar bu kadar etkili olmuyor. Ben artık atak yaşamıyorum sadece olay depresyona döndü onu atlatamıyorum çünkü tüm gücüm gitmiş gibi inşallah doğumdan sonra düzelip eski halime geleceğim inanıyorum