Kızlar 2 gündür karnım böyle sertleşip duruyor sancı gibi giriyor duraksıyorum bi 30 sn falan. Bunlar yalancı sancılar mı 31 haftalığım. Vuruşları da baya sertleşti canımı da acıtıyor kasığıma da baskı yapıyor normal mi yav 2. Gebeliğim bide ama bilmiyorum ya