

Kızlar selam, bugün transferimin 8. Günü bitti . Sabah idrar testi yaptım bakar mısınız ? 🥺 umutlanmak istemiyorum bununla çünkü daha önce 1 kere aşılama yaptım o zaman da böyle silik çizgi çıkmıştı çok umutlanmıştım ancak kanda çıkmamıştı. Büyük hayal kırıklığı yaşadım. Şimdi yine aynı şeyi yaşamak istemiyorum 🥺 bu şekilde yaşayan var mı ? Kasık ağrım ve bel ağrım var, göğüslerim şişti ve ağrıyor belirtilerim bunlar ama bunların da ilaçlardan olduğunu düşünüyorum.