Brisii gelişimi 10 gün geride, o yüzden iki gündür özenle yapiyorum
Sabah uyandım, muz ve ceviz yedim, bir bardak süt ictim
Kahvaltıdan zeytin, kaşar, yumurta, helva, biber
Arada meyve, sonra semizotu salata, öğleden sonra tabiki kavurma, arada kaju ve çiğ fındık sonra az daha et, şimdi kiraz yicem 😅
Hep bir yeme hali 🤦🏼♀️ ise yarar inşallah