Ervaduru Canım nasılsın hastane de mi kalıuorsun su gelmesi kese yırtıklıpı enf da oluyor idrar yolu enf sebep oluyor genel de bahsetmiştim ilk hamileliğimde yaşadığımı
_ruhurevan_ Ervaduru evet hatırladım hastanedeydim ama bayram için rica ettik evde tedavi görüyorum şu an.
_ruhurevan_ Ervaduru hiç yok hala. Sıkışma ihtimali var bebeğin ne yapacağımızı bilmiyoruz. Rabbim bir çıkış yolu versin diye dua ediyoruz