tomurcukannesi Merhabalar. Bugün muayinem vardı, 2.5 cm açılmam varmış. Düzenli bi sancım yok, ara ara kasılmalar oluyor. Rahim ağzı çok yumuşamış ve bebeğin başı çok çok aşağıdaymış. Sizce ne zaman doğum olur çok yakınmıdır ?