Hanımlar iyi bayramlar 🌸
Benim kafama takılan bir şey var doktora da sordum fakat net cevap alamadım.
Ben ultarasyonda 22+4 gebe olarak görünüyorum fakat burda 23+2 neden böyle çıkıyor bilginiz var mı 🤭 ve ayrıca ben kaç aylık gebeyim onu da bilmiyorum bilen arkadaşlarım yardımcı olur musunuz,🌸