Kpln61 ladyax evet canım benimde gün içinde devamlı oyluyor hareketli arada hafif kasık ağrım oluyor birde arada sertleşme yaşıyorum taş gibi oluyor
bebegimmm60 ladyax benim de şuan öyle 22 haftalık hamileyim ilk gebeliğin fakat baya hissediyorum oğlum yerinde durmuyor sürekli tekmeleniyorum ve artık hafif hafif dışardan da belli oluyor 😊
Mrlsoykrn ladyax bizde 21 haftalığız net hisediyorum gece yatarken tekmelerine bile uyanıyorum çok güzel bi duygu😇
Elifcanblt ladyax 317 bende 21+2 yim güzel kızım çok güzel hissetiriyor kendini 🥰 özellikle sırt üstü yatınca yada ben biseyler yedikten sonra aşırı hareketli oluyor . 😊🌸
ladyax Ayse6616 normal diyorlar canım ben 18 de küçük kıpırtılar hissediyordum tam 20 olduğum gün inanılmaz hissetmeye başladım bir anda eşimle şok olduk
-Elif123- Bende 20+6 yım. Hissediyordum ama bugün çok net ve çok hareketli hissetmeye başladım. Çok şükür. Rabbim herkesin bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
ladyax bebegimmm60 evet bakınca görünüyor bizimde dışardan karnımı titretiyor 😂 şimdiden böyle demek bizim çocikler çok hareketli olcak
Trldyg Benimki de çok hareketli bazı günler durgun ama Fakat bu hafta yürürken karnım ağrıyor zor ve yavaş yürüyüyorum size de oluyor mu sadece yürürken
Mrstutii ladyax ağrı gibi mi nasıl bişey hissediyosunuz pekii 21 hafta olduk ya bende istiyorum hissetmek 😂🥹
Emine_46 Mrstutii ağır gibi değil de sanki böyle pıtır pıtır tatlı bir kıpırtı ben burdayım der gibi o kadar güzel bir his ki anlatamam Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Emine_46 Bende 2 gün sonra 21 olucam ilk bebeğim. Allah nasip ederse erkek inşallah. 12 13 haftalıkken hissettim ilk hâlâ da devam hissetmeye ☺️❤️yalnız bazen iş yapıp kendimi yorarsam bebiş de yoruluyor galiba hiç kımıldamıyor. Uyuyor galiba ufaklık 😅