Sevo05 Hanımlar doğum ve son kontroller için İstanbul’a geleceğim. Bu hastanelerin hangisi daha iyidir. Doğum ve sonraki süreç için yenidoğan yoğun bakımı falan var mı? Önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻 Başka tavsiyeleriniz olursa açığım.
Sevo05 Merve-34 Teşekkür ederim. Bu doktorun adını duydum. Gitmeyi düşünüyorum. Muayene ücreti ve Doğum fiyatlarından bilginiz var mı?
minikmelegim_ Sevo05 benim doktorum Leyla Alakbarova. Çok tatlı bir kadın. Muayenesi 585 Normal doğum 10.000 zorunlu sezaryen 13.000 isteğe bağlı sezaryeni bilmiyorum. 20ye yakın galiba
TT8694 Ozge5 Ben geçen yıl sağlık sigortası yaptırmıştım. 40.000 TL ödedim. Planlı sezaryen istiyorum. Yaptırdığıma değdi mi acaba onu merak ediyorum 🤨
H-ckerana meeese Ben çamlıca erdemde Sema hanıma gidiyorum yeni başladım öneri üzerine,şimdilik memnunum 😊 ilk doğumumda orda olmuştu.
H-ckerana meeese Normal doğum,o hastane normal doğumu destekliyor çevremde orda normal doğuran kişiler biliyorum.
meeese H-ckerana aaa süper. Ağrı için ilk ayrı odada mı çektiniz? Ebeler deneyimli mı? Epiyoztemi dikisleri yüzünden problem yasadiniz mı? Odaya çıktıktan sonra hemşireler ilgili miydi? Doğum sancısı çekerken ebelerin desteği oldu mu? Ve son soru olarak dogumhane tek kişilik mı? Temiz miydi?
meeese H-ckerana ben ilk doğumunu çamlıca medipolde normal olarak yaptım. Her şeyden memnundum fakat dikislerimde açılma oldu ve hayatım zehir oldu bir süre. Bu yüzden daha iyi ebeleri olan ve doğum sürecinde desteklenmek de istiyorum. İlk doğumumda yatırdılar beni hiç kalkmadım. Dikişsiz doğumlar da görüyorum hastanenin de iyi olmasını istiyorum.erdem de iki tane sezeryan tanıdığım var ve çok memnun kalmışlar.
H-ckerana meeese Ay yatarak doğum tam bir işkencedir.Bana plates topu verdiler duşa girebilirsin dediler.Açıkcası ebe sürekli yanımda durmadı cok az geldi gtti ama geldiğinde sunu yap bunu yap dusa gir agrı kesici iğne vuralım vs dedi dikişimde cok azdı hic sorn yasamadım dikişten yana.
H-ckerana meeese Renkli mi usg cihazları çamlıca medipolun? Bende ikizlere hamileyimde bu defa sezeryan olacak büyük ihtimalle.
meeese H-ckerana pek hatırlamıyorum ama cihazları iyiydi temizdi ve hemşireler de ilgiliydi. Cocuk doktorları da iyiydi. Allah sağlık versin inşallah iyi doğumunun olsun.