Muczm33 28 haftalık tüp bebekke hamileyim bugün bel ağrısı yaşıyorum normalde pek olmazdı nadiren olurdu yani ama Gün tüm gün boyunca ara ara olup geçiyor iki gün önce muayene oldum herşey yolundaydı ama endişelendim yinede bu haftalarda olması normal mi