Melekbagci Kızlar selam tüp bebekle 5 haftalık hamileyim çok şükür, nidicard kullanıyorum kutusunda durmasına rağmen hafif erime olmuş sıcaktan kullanılır mı imha mi etmek gerekir acaba başına gelen var mi foto ekleyemedim
sozer1 Melekbagci bende kullandım ama benim öyle erime olamamıştı bilemedim ben olsam yenisini alırdım kullanmazdım serin yerde tutmam lazım