haziransekiz Hanımlar; 7+5 im ama göğüslerim inanılmaz derece büyüdü. Sizce ilk haftalardan bu kadar büyümesi normal mi? Hamile kalmadan önce ki göğüslerimin resmen 3 katı oldu. Endişeleniyorum daha ne kadar olabilir.....😑