guzelanne01_ Rukiss35 Denizde büyümüş iç içe olan birisi olarak diyorum canım tabi doktorumada sormuştum şuan enfeksiyon kaparsın daha erken
mila88 Bende cuma günü düşük yapmıştım,doktor herhangi bir sorun olmaz dedi rahim genişlediği için bende pek emin olamadım açıkçası
mila88 guzelanne01_ hiç bir sıkıntı olmaz girebilirsin vs dedi Hatta bu süreçte dikkat etmem gereken birşey var mı diye sordum hayır dedi. Benim düşüğüm komplet olmuştu😓