Slxkldk Benim de bebeğim en basta ememedi kavrayamiyordu, silikon uc aldim onunla emmeye basladi sonra ona alisti ama temizligi ve disarida vs kullanmasi cok zor oldugu icin birakmam lazim dedim. Aglama krizleri almamalar vs derken 1 hafta kadar ugrastim ve tutturdum mememi. Ama malesef uclari yara oldu. Cunku kavratamiyordum. Gogus ucu yarasinin uç buyukluguyle hic bir alakasi yok cunku o yaralar bebek kahverengi kismi da emmeyi ogrenince geciyor. Gogus ucunu elinle c seklinde tutup bebeğin agzina mumkun oldugu kadar kahverengi kismi da sokarak tutturmaya calis emin ol o zaman catlak olsa dahi daha az aciyor. Bir de kantaron yagi ve gumus kapak öneririm. Bana cok iyi gelmisti