Kızlar 31 haftadayım. 30 haftama girdiğimden beri üzerimde öyle bir yorgunluk var ki anlatamam. Ayak üstünde bile uyuyorum, biri beni taşısın istiyorum. Kendime bir bardak su döküp içmeye üşeniyorum, böyle bir yorgunluk görülmedi. Bu normal mi bu kadar? Bir hafta sonra doktora gideceğim bunu söylemeli miyi? Bir vitamin falan mı eksik acaba bende? İki tane vitamin kullanıyorum şimdiye kadar balık yağı ile D vitamini. Haşlanmış et gibiyim olum