Kızlar benim iki gündür aksam ayni saatlerde bebek sağ tarafımda toplanıyor tas gibi oluyor ağrıdan nefes alamıyorum yürüyemiyorum oldugu yer igne gibi batiyor sanki
Ama 5-10dk sonra geçiyor yaşayan var mı böyle
İki gündür yaşadım bugün de olursa gideceğim doktora normal mi acaba bilemedim de sürekli olmadığı için