Nerfemm Miniyy76 kaçınci haftada ters gelisli acaba cunku son hafatalara kadara ters olup son 2 haftada düzelen var
Rrabia00 Miniyy76 doktor bayram sonu donmezse gun verelim dedi donerse normali beklicez. Devlet takipliyim ozelde nasil yapiyorlar bilmiyorum
SnickersDondurma Miniyy76 Son ana kadar da dönebilir. Türkiye’de yasal mı bilmiyorum ama ters dönen bebekleri masajla baş gelişi yapabiliyorlar
Miniyy76 Rrabia00 burda da tam tersi ya ters de gelse normal yaptıracaklar bı sorun olursa doğum esnasında o zaman sezeryan dıyolar
Usercern Benim de bebeğim ters. Bu ikinci gebeliğim. İlki normal doğumdu. Özel takipliyim. Son 10güne kadar bekleyeceğiz eğer dönmezse hiç istemesem de sezeryana gün alacağız.
Miniyy76 Usercern benım de ıkıncı gebelık ılkı normaldı yurt dışında yaşıyorum burda sezeryan kolay kolay olmuyo
Rrabia00 Miniyy76 egzersizler varmis youtubda bi bak istersen belki doner. Ben yapmaya korktum gerci ama illa normale zorluyorlarsa bi ihtimal
Bhryeatss Rrabia00 o hareketler bebeğin kordonunun dolanmasına neden olabiliyormuşta bazen öyle duymuştum
Findukli_Lokum Miniyy76 benim en son maksttı o pozisyonu uyguluyorum secde pozisyonu da çok işe yarıyor Muş, o hareketle dönen hastası varmış doktorumun deneyin
Rrabia00 Bhryeatss bende ondan korktugum icin yapamadim 😂 ama arkadasi oyle de olsa normale zorlayacaklarmis belki isine yarar
ElaytA Nerfemm 34 de dönmemisti haftaya Allah kerim🤣🤣 benim arkadaşın 37 de makat dönmüştü geri alan varsa donebiliyolar sanirim
Btlmthn Benimde 36 haftalık ters gelişli ve popo kasıklarda dediler aşşagı inmiş sanırım bayramdan sonra sezaryen günü alcaz
Miniyy76 Btlmthn benim de resmen göğüs kafesimde duruyor ne nefes alabılıyorum ne yatabılıyorum of sağlıkla doğarlar ınsAllah ya
Rrabia00 Bhryeatss 20 den 36 ya kafa asagida geldi. 36 da kafayi dayadi gogus kemigime kaldik en fazla kafasini gobek deligime indiriyor 😂 oynak yerinde durmuyor ama iceri de sigmiyor