Fkb Son dönemlerde çevremde 8 aylık anne karnında bebek ölümleri çoğaldı sizlerde bu konu ile ilgili yaşanmışlıklar var mı
Fattuma Fkb canım benimde kuzenim doguma gidiyor,ve bebeğin öldüğünü öğreniyor 2 hafta oldu,, maalesef ölü doğum yapti,ve ne nedeni bulundu ne de kuzenim toparlandi
Fattuma Fkb bi de 3 yıl önce esimin kuzeni de doguma gidiyor ve bebegin öldüğünü öğreniyor, ölü doğum yapti,onda da sebep bulunmadı
Sermec27 ElifKyncu0 çok teşekkür ederim maalesef sebebi bulunamadı bütün araştırmalar testler yapıldı ama nedeni çıkmadı ortaya doktorum doğal ölüm dedi
Fkb Sermec27 aşılara bağlı filan diye halk arasında söylem dolanmaya da başladı kimse evladına bişey olsun istemez sağlık için yaptırdık rabbim emanet veriyor onları bize o ayrı
ElifKyncu0 Sermec27 Ne kadar üzücü bir durum 2 aylık bebeğimi kaybettim içim gitti şuan her zaman bir şey olacak korkusu var bende inşallah sağ sağlim doğururum doğururuz.
Sermec27 Fkb yok ben oğlumu kaybettiğimde 2020 ydi 14 martti zaten korona da o zamanda yeni çıkmıştı ve ben korona aşısı hiç olmadım
Sermec27 ElifKyncu0 imtihan işte rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın inşallah 🤲 acısını göstermesin
pandasever Fkb Dr min söylediğine göre anne karnında ani bebek ölümlerinin büyük sebebi şeker ve tansiyon imiş. Bir akrabam 38 hafta da ölü doğum yaptı. Genetik testler temiz di annede yüksek tansiyon olduğu için bebek malesef hayatını kaybetmiş