ozlemurhan 39 haftalık olduk . Ağrım var yürüyemiyorum artık ama başımız hala inmedi mesanenin önündeymiş tam yerleşmedi . Bu yerleşme işlemi bi anda da olabiliyor mu yada direk başı inmeden doğuran da var mı 🤕
ozlemurhan Selale_bati Öyle de doğum kanalına bir anda mı iniyor ? yada indiği gün doğumu gerçekleşen var mı hemen