Kızlar doktorum 40.haftaya kadar bekleriz dedi 10 günümüz kaldı 40. Haftaya eğer bebeğim gelmezse suni sancı mı yoksa sezaryen mi istemeliyim 🥺 suni sancının normal sancıdan daha kötü olduğunu bebeğin kalp atışlarını düşürdüğünü vs görüyorum hiç suni almayıp sezaryen mi olsam bebiş gelmezse 🥺