cigdemcanruh kızlar 35+3 haftaligz 2 saattir afedersinz alt bölgemde cok basınç hissediyorum bebek hareket ettikçe sanki ordaymis gbi cok rahatsız edici neolur yardim edin böyle olan varsa beni aydinlatsin.
emoselos Valla bende şuan aynı durumdayım tuvaletim var gibi gidiyorum yok aşırı hareketli maşallah ama aşırı baskı var
cigdemcanruh ttgb38 kanama yok arada bi sancı oluyo ilk doğumum normaldi ama bunlari yasamadım bu ikinci gebeliğim ilk gbi cok panikli ve heyecanliym korkum cok.
mucizemizibekliyoruzz cigdemcanruh kanama yoksa suyunuz gelmediyse sancınız yoksa korkmayın. Bebek aşağıya baskı yapıyor açılma olması için. İğne batması gibi bir his yapıyordur sanki çıkacak gibi. Çok normal.
cigdemcanruh mucizemizibekliyoruzz evet ayni öyle hissediyorum igne batması gbi insallah geçer 21 aylık kizm var cok ayakda duruyorum sanırım ondan bu rahatsızlklarmm😒
mucizemizibekliyoruzz cigdemcanruh olabilir. Ama haftanız normal zaten bebek doğuma hazırlanıyor tabi ki baskı ve iğne batması gibi his olacak 😊
emoselos Rabbim yar ve yardımcımız olsun hepimizin hayırlısı ile kucağımıza alalım evlatlarımızı inşallah Eabbim muhteşem bir mucize ile ödüllendirdi bizi şükürler olsun emrine
Papatya60 Bebis dogum icin hazirlik yapiyor olabilir. Yani yavas yavas aşağı iniyordur😍 bu ama yarin dogacak anlamina gelmez 😀
fatmff emoselos 35+6 yim dün akşamdan beri bende var daha doğrusu kasılma ve adet agrisi gibi ağrı sabahtan beri de lavabodan çıkamıyorum
cigdemcanruh emoselos günaydın. bende karın ağrısı ishal yok ama 2 gun önce gece cok şiddetli karin ağrısı ve ishalle uyandm.
emoselos fatmff iki gündür karın ağrısı ve ishal var ve yataktan çıkamıyorum halsizim sürekli uyumak istiyorum
Krm Canım ben bebeğin döndüğünü bilmeden 32 de hissediyordum böyle kontrole gittiğimde öğrendim ki dönmüş doğum pozisyonunu almış ha dedim demek o yuzdenmis. Sonra geçiyor tekrar son doğum haftalarında tekrar başlıyordu.simdi ayaklarından kendini aşağı doğru ittiriyor kafasi baskı yapıyor o an cisim geliyor 😂
emoselos cigdemcanruh o zaman bu haftalarda normal demek ki Çarşamba kontrolüm var o zaman öğreniriz artık