Önceki sene hamileyken doğumum tam kurban bayramına denk geliyordu bayram şekerim diye severdim onu nasip olmadı kefeniyle kucağıma alabildim bayramda mezarına gidip sen bana gelemedin ben sana geldim oğlum diye çok ağladım bu sene kurbanda ikiz oğullarımı bekliyorum az kaldı rabbim nasip ederse herkesin sınavı ayrı zor ama mükafatı da ayrı güzel en doğru zamanda en güzel şekilde olsun sakın isyan etme her zorluğun ardı aydınlık