__momm Kızlar sezaryen oldum yapıştırma dikiş ile doktorum 3 gün sonra banyo yap bantları çıkar dedi ama batikon vs sür diye bişey demedi. Sürmem gerekiyor mu
Duygu_23456 __momm ben sürdüm gazlı bezle pansumanim oldu yapilmasi gerekiyor bence mikrop kapmasın diye