Kizlar bugun kontroldeydim doktorum sezaryen dogum olucagini soyledi tup bebek oldugundan riskliymiş normal dogum bir de bebek biraz iri gidiyor saglıkla gelsin benim icin onemli olan o tabiki de biraz da korkuyorum ondan sonra surec nasıl oluyor cok agrılımı