senoski 37.haftaya girdim ve bu bahsettğim bölgede arada bir ağrı gibi bir şey oluyor sanki bıçak saplanma hissi gibi. Normal mi? Ve sebebi ne acaba açılma falan mı oluyor yavaştan?
melekeflin senoski ben o sikayetle cok acile gittim ama hep bana bebek baski yapiyor demislerdi eger kotuysen bir acile gorun
Ddm7 Bende de aşırı oluyor 36+1 deyim Normal dediler Umarım doğumdan sonra geçer Bir tavsiye varsa dinlerim