guzelanne01_ Yasminella- yok canım ben yaşamadım senin haftandanda doğum yaptım Acile git bence nişanın gelmiş
Yasminella- guzelanne01_ benim 37de de kanamam oldu 1 damla. Şimdi yine aynı şekilde oldu. Gerek var mı yinede? SnickersDondurma
SnickersDondurma Yasminella- Kan her zaman tehlike sinyalidir. Bir damla olmuş bi kova olmuş farketmez.