nurbanu-y epidural takıldı evet ama öyle sanıldığı gibi sancıları falan kesmiyor sadece süreyi biraz uzatıp dinlenme zamanı veriyor insana, doğumun çok yaklaştığı andaki sancıları anlatamam bile o sancıları kesse ıkınma isteği olmaz yani zaten bence epidural gereksiz para başka bir şey değil beni hiç tatmin etmedi, dikişlerim çok acıyor oturamıyorum ıkınmaktan belim kalçam çok yorgun düşmüş onlar da çok acıyor iki büklümyürüyorum. Yani sezaryen sonrası insanlardan farkım kalmadı sanki 😂 bence doğum kendiliğinden başlamadıkça normal doğum mantıklı değilmiş bunu anladım… karar sizin tabi ben çok zorlandım unutamıyorum o anları hayatımın en zorlu günüydü. Allah gönlünüze göre versin inşallah