Tazeanne56 Kizlar kuyruk sokumuma ağrı giriyor sürekli kasıklarıma da biraz vuruyor doğum mu acaba 38+5im
Elifmom Tazeanne56 bende şuan 38+5 aynıyız sabahtandr kasıklarımda baskı var her an afedersin cikicak gibi doktora gitsem yatış verirler diye korkuyorum çünkü iki gün sonra sezeryan olucam zaten bide bayram doktor varmıdır diye bilmiyorum
Muratefe_04 Tazeanne56 bende aynı şikayetle geldim şuan yatirildim ciğer geliştirici vuruldu nisanimda geldi bence bekletme
Tazeanne56 Elifmom aynen ben de öyleyim bir de hastanem uzak ben ilçede oturuyorum doktorum var mıdır bilmiyorum özel hastane
Tazeanne56 Muratefe_04 yaa kaçıncı haftadasın peki nişan ne renk bende de geldi ama nişan mi değil mi emin degilim
Elifmom Tazeanne56 bende Bilkent şehir hastanesine gidiyorum uzağımda gitsen sancı gorunmezse filan onca yolu boşuna gitmiş olurum
Tazeanne56 melekeflin bakayım biraz daha bekleyeyim daha önce de böyle olmuştu sonra gelen giden olmayınca ben de gitmedim bu sefer de diyorum biraz bekliyim
Ece_burhan 35 haftaligim ve inanilmaz derece yatinca kaburgam cok agriyo bebek hareket ettikce ilk hamileligim ve sandalyeye bile zor oturuyorum kasiklarim gobekten dolayi ve cocuk asagi dogru cok baski yapiyor yer sofrasina bile oturamiyorum