1kucukbaby Haftama geldim tetanoz için hiç kimse aramadı pazartesi kontrolüm var doktoruma söyleyeceğim ama olmayan sağlıklı geçiren oldu mu aklımda kaldı benim de
Ftmlhn 1kucukbaby kayıt yaptırmadan bilgi vermiyorlar senin gidip hamile olduğunu söylemen lazımdı ben de tesadüfen öğrendim zamanı geçmeden bilmiyordum ilk gebeliğim benim de
Canimucizem 1kucukbaby benim 19.haftamda ve 24.haftamda yaptılar 3.doz doğumdan sonraya denk geliyor nasipse aslında sağlık ocağında ki ebe ile alakalı düzenli kontrolleri oluyor sürekli mesaj ile takipte benim ki çok ilgili
Anneolmak58 Doğumdan önce olmanı öneririm Bende saglikciyim. Gebelik ve doğum Doğum sonrasında bebekte de koruyucu etkisi var. Sağlık ocağının arayıp Bilgilendirmesi gerekirdi.
1kucukbaby Anneolmak58 evet aramadılar ve bir çok yerde ki aşıları deprem bölgelerine yönlendirdikleri için aramadıklarını öğrendim
1kucukbaby Canimucizem benim ki hiç aramadı neyse pazartesi gideceğim kontrole o zaman hastanede yaptırırım doktoruma sorup
sevaldqn1 1kucukbaby beni direk sağlık ocağı aradı bilgilendirme yapti numarası varsa arayın yada gidin sorun bence de.