Edanurusta canım bence sen hiç ihmal etme bende 38+3 haftalık hamileyim çatımda ağrı var bacak aralarımda karnımda ve belimde dün gece hastaneye gittim sancım ve ağrım yüksek çıkıyor. Kendi doktorum şehir dışında olduğundan onu beklemek istedim. Açıklık var mı diye muayene ettirdim şimdilik yok en fazla pazartesi salıya kadar beklersin dedi. Benim ki zaten sezeryan olacak 29 una gün vermişti ama o zmana kadar bekleyecek gibi değilim ağrılarım falan çok gece sağımdan soluma bile çok zor dönüyorum yürürken bacaklarım zonkluyor