Ulvana Doktorum normal dedi , 2 gün önce nst ye girdim sancımda çıkmadı canım . Bugünde kaç kez toplandı alıştım artık . Çoğu kişi sancı yazıyor ama geçenlerde arkadaşım sancılandı çok farklı bişeymiş . Karnım sertleşirse ayağa kalk , genelde benim uyumak için uzandığımda toplanıuordu sanki alttan fırlıycak gibi hissediyordum 😂