Senagrbnv 32.haftamda çalışabilir raporu aldım.Şimdi üstüne bu hafta normal 3-5 günlük rapor alabilir miyim? Bilgisi olan var mı?
Yamyur Senagrbnv alabiliyorsun bende çalışır raporu almıştım 36 ya kadar çalıştım son hafta rahatsızlandım aile hekiminden 5 gün rapor alarak 37 yi bitirdim
Yamyur Senagrbnv ama kadın Doğumdan almayacaksın o zaman direk çalışamaz raporu olarak dönüyor ona dikkat et aile hekimi falan olması lazım gebelikten olmamış olacak
nerminnn_ Senagrbnv rapor alabilirsiniz kadın doğumdan alırsanız raporunuz çalışamaza döner başka bölümden alırsanız sorun olmaz ama çalışmadığınız için doğum sonrasına aktarılmaz izin olarak
Bimuallime4 Senagrbnv alabilirsiniz . Bende 32 de çalışabilir aldım ama hasta olduğum için bu hafta bir daha rapor aldım doktorumdan . Tabi bunun doğum izninden düşeceğini söyledi kadın Doğumdan aldığım için . O yüzden sağlık ocağından alırsanız daha iyi olur .
Senagrbnv Yamyur Bugün aile hekimliğinden 7 gün aldımda.Ama gebelikten değil.Normal solunum yolları enfeksiyonundan.Problem olmaz demi
annesinin_minigi Rapor alınabilir ancak aktif çalıştığınız günler doğum sonrasına aktarılır. Raporlu olduğuz hafta doğum sonrası analık iznine eklenmez
Ahyeluz annesinin_minigi 32+0 da gittigimde bebek 33 haftalik gozukurse bir haftam yanmis olmaz demi? :(((((
Gzm34 Ayseguller pazartesi günü 32+0 da alabilirsiniz ben öyle yapmıştım tam 32+0 da çalışabilir raporu almıştım.