Enno tabiki yaşıyoruz canım Bunlar çok normal çok dua et,Mesala bende şuan doğum yaptım annem 7 gün kaldı anneme çok düşkünüm ben mecburi gitmek zorunda kaldı Annem ölürse diye 2 gündür hüngür hüngür ağlıyorum gayet normal bunlar Ama ileriye gitmemeliyiz vesvese dinlememeliyiz