Kızlar yarın 39 haftalık hamile olmuş olucam ve bundan 2 gün önce adet sancısına benzer bir sancım olduğu için doktora gitmiştim ozaman bana 1.5 santim açıklığım olduğunu söylemişlerdi şimdi ama ne sancı var ne ağrı var hiç birsey yok böyle olup doğum yapan varmı ? Birde açıkcası sancım olmaz da suni sancı verirler diye korkuyorum bana bi akıl verin sizce niye böyle oluyo tahmini dogum tarihime de 1 hafta var ama hic agrim sancım yok şuan