Esrakckaa Kizlar 10+4 haftalik hamileyim. Ama dun ve bugun karnimi boyle sanki bos hissediyorum, cok endişeleniyorum, bazen boyle karnim sisiyor ama 2 gundur oyle birsey yok normal midir