Karadagn Bebeğimı leğen kemıgımde hısedıyom ıkınınca bıle sıdetlı ağrı oluyo sonra hafıf adet sancısı hısedıyorum derınden bebek oynadıgında bıle ağrı oluyo
Betulnnmz Karadagn 35+3 olarak bende öyleyim bebek oynadıkca canım acıyor enfeksiyon da var ondan mı ağrım oluyor yoksa doğurcam mı bilmiyorum 🤦♀️
Karadagn Betulnnmz 40 hafta olacam üç gün sonra sadece bu tarz agrım var pelvıs kemıgım agrıyo dıger türlü nısan felan yok akıntı var