Kimi kişilerde bardaktan boşalırcasına kimilerinde ise sızıntı şeklinde geliyormuş benim ki öyle oldu bende herkes gibi bardaktan boşalırcasına birden bekliyordum ama bu sekilde de oluyormuş kişiye bagli bir durum bu benimds sızıntı şeklinde suyum geliyomus hastaneye gittiğimde suyun geldiğini öğrendim ve sabah bebisimi kucağıma aldım ❤️