Edolili Kızlar 2 haftadır rahat ishalim. Karın ağrısı yapmıyor ama sürekli de tuvaletteyim. Yaşayıp doktora soran var mı? Temmuz4 de randevum acaba bunun için daha mı erken gitsem?
Novamomy Edolili hamilelikte 3 günü gece ishal de tahlil vermeniz gerekiyor bu kadar uzun süren ishal normal değildir
Edolili Novamomy rahatsız etmiyordu beni sağlıklı ve düzenli beslenmekten kaynaklı diye düşündüm ama birkaç gündür sıklığı arttı. 4 temmuzda randevum var acaba bugün acilden giriş yaptırsam o iptal olur mu biliyor musunuz
Novamomy Edolili hayır olmaz acil girişi sonuçta gaita tahlili yaptırmanız iyi olur en azından içiniz rahat eder