Merhabalar.
Bu ay ilk aşılamamı oldum 12. Gün adet başladı. 5 gün sürdü ve bitti üzerinden 3 gün de geçti. Ara ara akıntıyla minik kanama görüyorum. Daha önce hiç yaşamadım. Rahim ağzı yaram var ama doktor önemli bir boyutta değil dedi. Arada yanma hissi oluyor. Bu kanama aşılamadan sonra olabilir mi ?