buusur Halime_td 6-10 hafta arası yoğun bulantı ve iştahsızlık yüzünden hasta gibi yattım elim kolum kalkmadı hiçbirşey fayda etmiyordu sadece prilam azaltıyordu ozamanlar bana yoğurt soğuk süt leblebi kraker tavsiye etmişlerdi burdan umarım sizde işe yarar 🙂
anneoluyoruuumm16 Halime_td acile git serum yaptır canım. Sonrada prilam yazarlar gece yatmadan iki tane iç oh mis. 16+2 olduk hala ve hala midem bulanıyor bende bugün acile gittim malesef
Hzky2010 Halime_td ilaç kullanmaktan başka hiç birşey bana çare olmamıştı hatta ilaç bile olmamıştı çok kötüyseniz ilaç kullanabilirsiniz zaten doktora söyleyince veriyorlar
Tinii_minii_mom Bende 6. Haftadayım bazen çok yoğun şekilde geliyor bulantı yiyeceğim yemegide yiyemiyorum ara öğün yemek vs hayal oldu. Bazen karnımın altına sanki soğukta kalmışım gibi ağrı giryor kasık ağrısı mı bu onu bile ayırt edemiyorum
Momm6134 Halime_td prilamm kullanabilirsin bence hiç vakit kaybetmeden al ben 26 haftalığım onsuz günüm çok zor geçiyor :)