Melekinci Kizlar 31 hafta olucam . Akintim var , camasirda ortasi beyaz kenarlari su gibi. Bu bebeyin suyu ola bilirmi?
Okayss Melekinci Benimde aynı şekilde geliyor haftalardır şuanda 33+5 hala devam ediyor doktora sordum normal dedi her gittiğimdede suyu mu hocam bu diyorum ağzını hayra aç diyor 😁
Zeyno19 Melekinci benimde öyle canım hic kuru kalmiyor hatta camasirim mantar varmis ondan oyle oluyor ilac fitil falan kullandim ama banamisin demedi devam ediyor hâlâ
selinbirincisezen Melekinci 30+4 günlüğüm aynı şekilde beyaz akıntı kenarları su. Doktor normal diyor su olsa kendini kesinlikle belli ederdi
pelinden Melekinci aynısını ben de yaşıyorum 34.haftadaym endişelenip doktoruma yazdım hatta. Sıcaklardan olmuş olabilir su olduğunu sanmıyorum dedi ama çok endişelenirseniz tabi doktorun görmesinde fayda vardır
Melekinci Okayss cok korkuyorum . Gecen hafta sordum bebeyin suyu normal dedi. Amma bu akinti su gibi
Okayss Melekinci bebeğinin haraketlerini takip et ben endişelendiğimde genelde öyle yapıyorum suyu az olan bebek haraketleri azalırmış en azından için rahatlar