Flyss_48 bana da 20+3te suyun azalmış bitmiş neredeyse dedi kadın doğum doktoru ve perinatologa yönlendirdi. Prof Perinatoloğa gittim Acıbadem de doğuma kadar yeterli bu su, kadın doğumcular ezbere söyler öyle takma kafana dedi şimdi 36+5 oldu ve çok şükür azalma falan yok suyumda 😇 havuç suyu tükettim iki ay her gün neredeyse, bir faydası oldu mu bilmiyorum çünkü suyum artmadı da eksilmedi de 🤷