14+2deyim 66 ile hamile kaldım, istahsizdim 64e düştüm. Artık bazen yiyebiliyorum bazen yiyemiyorum ama eskiye göre iyiyim. Ama sabah yine tartildim 63.15 çıktım. Neredeyse bir kilo vermişim yine. Bebeğin kendi ağırlığı olmuyor mu hiç anlamıyorum o 200 300 gram da olsa artması gerekmiyor mu. En son muayeneye gittiğimde bebek iyi demişti doktor ama kilo vermek zararl olur mu bilemiyorum sonradan alır miyim