Kızlar eşim akdeniz anemisi taşıyıcısı bende bişey yok evlenirken ki hemşire bebeğiniz olduğunda bunun testini yaptırın demişti %50 taşıyıcı olur yada olmaz demişti 9 gün sonra sezaryen günümüz var acaba doğumdan sonra bu test yapılıyor mu yoksa özel olarak yaptırmam mı gerekiyor