Kafamda hep daha kolay bir doğum hayal etmiştim ama kontrole geldim ve hoca yatış verdi önce 24 Saat sancı çektim hala 3 cm’di açılmam daha fazla dayanamayıp sezeryan istedim şuan çok daha iyiyim keşke baştan girseydim o acıları çekmeseydim diyorum Allahım herkese yardım etsin