11-02- canım benim beşinci haftada geldi ilk minik kanamam, doktor direkt riskli gebelik dedi ilaç iğne ne varsa başladım kullanmaya. Ve hiç yataktan kalkmadım lavabo haricinde. 8.hafta tekrarladı, 16.hafta tekrarladı ve 22.hafta bidaha tekrarladı. Bunların hepsi birer damlaydı, ve bu süreçte hep yattım sadece doktor kontrolü için çıktım evden. Şuan 32+6 kanamam olmadı bidaha ama progestan ilaç hala kullanıyorum. Tavsiyem bayram da olsa seyran da olsa bebeğinden önemli değil. Sen tedbirini al gerisi rabbime emanet. Stres olma, ben. Çok korkmuştum haftalarca ağladığımı biliyorum ama geçecek. Allahın izniyle bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alacağız