Rmysarft doktorun tembihlediği ilk şey ete dokunma, sebzelerini meyvelerini iyice yıkamadan yeme… bazı insanlar çok bilecek diye bilime de ters düşüyor. Tmm hurafe kısmı, leke kısmı onlar saçma eskiler ete dokunma demiş bilimsel sebebini bitmemiş hurafeler uydurmuşlar. Şuan enfeksiyon ve bakteriden kaç tane gebe ve bebek neler çekiyor kimse bilmiyor. Bide ben dokundum bişey olmadı diyenler sizin dokunduğunuz hayvanda hastalık yoktu veya bünyeniz daha sağlam. Siz böyle umarsızca dokun bişey olmaz dedikten sonra biri gitse dokunsa bakteri kapsa bu vebale değer mi