Evet güzel anneler öncelikle iyi bayramlar 🍬😊
Ben şeker yüklemesi yaptırdım 26+3’te. Yani açıkçası benım için zor geçti. O sıvıyı içince baygınlık geçirdim kusmamak İçin kendimi zor tuttum. 2 saat boyunca test bitene kadar sedyede yattım 🙄 Ama her şey tabiki bebeğimiz için. Çok şükür sonuçlarım normal geldi. Sadece açlık şekerim 97 doktorum bir tık yüksek karbonhidratı az tüketin dedi. Ama internette 70-100 arası normal diyor sizin nasıldı açlık şekeriniz benımki yüksek mi acaba ?