9 gün sonra doğurucam muhtemelen.3. Doğumum olucak hamileliğinin başından beti karnımın sağ altında değişik bi ağrı var sanki orda yara varmış gibi belli bi bölgede acıyan bi ağrı Dr söyledim baktı birşey göremedi ama yalancı sancılar vurdukça ordaki ağrıda şiddetleniyor ve benim nefesini kesip beni kitliyor böyle doğumda ıkınamam ne yapmalıyım