Bidahaki bayram bebislerimizle olcaz 🙈😍 İyi bayramlar annişler ve anniş adayları…💋
09-11-22 iyi bayramlar canım 💙🫶🏻 Her postuna denk geliyorum 😂
09-11-22 33+0 bende🩵 iyi bayramlar❤️
Huhuuu???
Herkes kurban telaşında sanırım
Youngmotherr agshdkcn evet haftamız da aynı hadi bakalım 🙈😂
kucukbebek ay ne güzel iyi bayramlar
09-11-22 oğluma kanka ya da manita doğuruyosun kesin 🤣
Youngmotherr manita😂😂😂